صدای مشتریان کنپارس

صدای مشتریان کنپارس درآمده است!

مدتی هست که پیگیر نقاط تاریک و مبهم شرکت مهاجرتی کنپارس هستم. سعی کردم دنبال افرادی باشم که واقعا با این موسسه برای مهاجرت اقدام کردند تا بتونم برای حرفام دلیل و مدرک موجهی بیارم که ثابت شه، کنپارس یک موسسه مهاجرتی کلاهبرداره.

چندجا سپرده بودم که اگه شاکی های کنپارس و پیدا کردید، بگید روی فلان شماره به من پیام بدن. دیروز بنده خدایی به من پیام داد. یه بخش هایی از این پیام ها رو میزارم بخونید و بعد بیشتر درباره ش حرف میزنم

طبیعیه که اسم و رسم بنده خدا را منتشر نکنم

چت من با مشتری کنپارس
صدای اعتراض مشتریان کنپارس

من بعدا با ایشون بیشتر صحبت کردم و فهمیدم مشکلاتشون خیلی بیشتر از پوله

بعد از کلی پول گرفتن و جوابش و ندادن تازه یه ریجکتی هم پگذاشتن توی پرونده ش و تهش گفتن پولت و پس میدیم. طبیعیه که اونا عین پول و بهش برمیگردونن تازه اگه برگردونن. و این حدود 2 سالی که این بنده خدا پولشو  داده دست اینا کلی ضرر کرده.

هرکی تجربه کار با کنپارس و داره ته همین صفحه بیاد برای من بنویسه یه راه ارتباطی هم بزاره من خودم باهاش تماس میگیرم. من دارم تمام تلاشم و میکنم یه انجمن بشیم بتونیم صدامون و به بقیه برسونیم. چون متاسفانه پول، قدرت و تریبون دست این آدمه و ما با دست خالی کار سختی پیش رو داریم. منظورم از این آدم هم علی مختاری هست. برای اینکه بهتر بشناسیدش صفحه بیوگرافی علی مختاری را بخونید.

خودمون باید به خودمون کمک کنیم. منم که حاضرم صدای مشتریان کنپارس کلاهبردار باشم. بد نیست مروری هم روی صفحه کلاهبرداری به روش کنپارس داشته باشید.

2 دیدگاه دربارهٔ «صدای مشتریان کنپارس درآمده است!»

  1. بله من هم موافقم
    ایشون یک شیادی بیش نیست
    با کلی تبلیغ و اینکه اقامت تضمینی براتون می گیرم .
    کلی پول گرفت .
    ولی هیچ وقت گزارش از پیشرفت پروژه نمی دادن و آخر هم اینکه پرونده رد شد و با زندگی ۴ خانواده بازی کردن و در مکالمات تلفنی ، بی ادب و طلبکار بودند .ایشون باید توبیخ بشه و تقاص پس بده

    1. ممنون که تجربه تون و با ما در میون گذاشتید. امیدوارم چراغی باشه برای بقیه که اگاهانه وارد پروسه مهاجرت بشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *