پرداخت به حساب شخصی علی مختاری

سلب مسئولیت علی مختاری یا کلاهبرداری به روش کنپارس!

علی مختاری به راحتی در وب سایت خود قید کرده تنها کسانی که به عنوان مشاور معرفی شده اند، اجازه دادن اطلاعات در مورد مهاجرت و مشاوره دارند و کنپارس مسئولیتی در برابر گفتار دیگران نمی پذیرد. گفتن چنین جمله ای این انتظار را در ما به وجود می آورد که لیستی از مشاوران مورد اعتماد این مجموعه فراهم شده باشد! درضمن برای جذب نیرو آگهی گذاشته که توصیه میکنم حتما صفحه استخدام کنپارس رو هم بخونید. و افرادی که توجهی به آنچه در سایت و قرارداد و … آمده نمی کنند به راحتی در این بازی فریب میخورند و مالباخته می شوند. اگر هنوز نمیدانید این آدم کیست، مطلب بیوگرافی علی مختاری را بخوانید.

کلاهبرداری کنپارس

روند بازی به این شکل است که شما از این مجموعه مشورت می گیرید و برای شما قراردادی تنظیم می شود! پرداخت میزنید و بعد از مدتی طولانی متوجه می شوید که کارتان پیش نمیرود!!! اما متاسفانه مقصر خودتان هستید و دست تان به جایی بند نیست! چرا که شما لیستی از مشاوران مورد اعتماد در دسترس نداشته اید و کار را با کسی پیش برده اید که جایی به شما اعلام نشده مشاور مورد اعتماد مجموعه است! در نهایت مالباخته ماجرا شما هستید! و در نهایت به جمع مشتریان کنپارس البته از نوع شاکی، اضافه می شوید.

پرداخت وجه به مجموعه کنپارس

پرداخت شما به این مجموعه به حساب افرادی است که در ایران نیستند و شما حق هیچ گونه ادعایی برای واریزی‌تان نخواهید داشت! اگر این مجموعه صادقانه به دنبال ارائه ی خدمتی به مردم بود در ازای پرداخت وجه شماره حساب حقوقی شرکت خود در ایران را به شما میداد! اما با توجه به اینکه این شرکت مجوز رسمی برای فعالیت در ایران ندارد به این معناست که شما دو دستی پول تان را به یک کلاهبردار تقدیم کردید و با بی توجهی تان به بندهای قرارداد و حقوقی که از شما سلب شده، امکان هر گونه اعتراضی را از خود گرفته اید!

پرداخت وجه به شرکت کنپارس

برای اینکه بتوانید از فریب این کلاهبرداران و تبهکاران دور بمانید بهتر است از امضای هر گونه قراردادی که به تایید یک وکیل قانونی که از سمت خودتان انتخاب شده است رسیده است، دوری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *