پرونده های موفق دروغین کنپارس و علی مختاری کلاهبردار

مصاحبه ساختگی علی مختاری با موکل فرضی‌اش

هر چی از فریب کاری علی مختاری و شرکتش بگم کم گفتم. در ادامه به یه موضوعی اشاره کردم که دست این کلاهبردار را براتون بیشتر رو میکنه.

در حال حاضر همه کسب و کارا برای این که نشون بدن چه کارایی کردن، نمونه های موفق شونو به نمایش می زارن! این آقای دغل‌باز الکی یه صفحه ایجاد کرده به نام “مصاحبه با موکلین کنپارس” بعد هیچ گزارشی توی اون صفحه از موکل‌هاش بارگزاری نکرده! فقط دو تا ویدئو از خودشه که مثلا داره روی پرونده 1 متقاضی کار میکنه! آخه این شد مصاحبه با موکل؟! اگه اعتماد سازی اینه که منم یه ویدئو از خودم توی اتاق میگیرمو با نگرانی به لپ تاپم نگاه میکنمو از یک نفرم میخوام باهام تماس صوتی داشته باشه! و تمم سعی خودمو میکنم تا به تماشاچیان نشون بدم که چقدر نگران و پیگیر هستم! کنپارس کلاهبردار رو بشناسید!

این آقا کلی سوتی داره که به راحتی با دنبال کردنش متوجه می‌شید که ایشون یه کلاهبردار به تمام معناست!
با سرچ پرونده های موفق که به جایی نرسیدیمو پرونده موفقی هم ندیدیم! در نهایت با سرچ مصاحبه با موکلین پارس به صفحه پایینی رسیدیم:

مصاحبه ساختگی علی مختاری

 

من توی این سایت تموم تلاشمو کردم تا از نیرنگ های این شخص آگاه‌تون کنم، لطفا به این مجموعه و امثالش اعتماد نکنید! کل زندگی‌تونو ندید دست یه کلاهبرداری که مدتهاست جمع کرده از ایران رفته و معلوم نیست کجاست! بد نیست صفحه دلیل عدم بازگشت علی مختاری به ایران رو هم بخونید و اگه تجربه کار با این مجموعه را دارید لطفا با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *