مجوزات جعلی مختاری وکیل مهاجرت کانادا

مجوزات جعلی مختاری وکیل مهاجرت کانادا

دوستان عزیز، می‌خواستم شما رو در جریان یک موضوع مهم قرار بدم. شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس، که شاید اسمش به گوشتون خورده باشه، به عنوان یک کاریابی غیر مجاز در حال فعالیت هست. اداره کل تعاون، کار و رفاه تامین اجتماعی استان اصفهان نامه‌ای به اداره اماکن و پلیس فتا ارسال کرده و اعلام کرده که این شرکت پروانه کار نداره.

به عبارت ساده‌تر، این یعنی شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس مجوز قانونی برای فعالیت کاریابی رو نداره. این مسئله خیلی مهمه چون وقتی یه شرکتی بدون مجوز فعالیت می‌کنه، ممکنه نتونه به تعهداتش پایبند بمونه و در نهایت، کسانی که بهشون اعتماد کردن رو دچار مشکل کنه.

نامه مجازات اشتغال به حرفه کاریابی بدون مجوز لازم

فعالیت کاریابی نیاز به مجوزهای خاصی داره تا اطمینان حاصل بشه که همه چیز تحت کنترل و قانونی پیش می‌ره. این مجوزها به شرکت اجازه می‌ده که به درستی و با رعایت قوانین کار کنه و حقوق متقاضیان کار و کارفرماها رو حفظ کنه، اما وقتی شرکتی مثل کنپارس این مجوز رو نداره، ممکنه کارهاش شفاف نباشه و خطراتی برای متقاضیان به همراه داشته باشه.

اگه شما یا دوستان تون دنبال مهاجرت کاری هستید، خیلی مهمه که به این نکته توجه کنید و فقط به شرکت‌هایی اعتماد کنید که مجوزهای لازم رو دارن. با این کار، می‌تونید مطمئن باشید که در مسیر درستی قرار دارید و حقوق‌تون حفظ می‌شه.

در نهایت، مراقب کلاهبردارها باشید و از شرکت‌هایی که قانونی نیستند فاصله بگیرید. همیشه قبل از اعتماد به یک کاریابی، بررسی کنید که آیا مجوزهای لازم رو دارن یا نه. این کار ساده می‌تونه از مشکلات زیادی جلوگیری کنه و شما رو از دردسرهای احتمالی و مالباخته شدن نجات بده. اطلاعات بیشتر را در صفحه کلاهبرداری کنپارس بخوانید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *